Vilket härlig dag det blev idag. Vi hängde på kompisar och träffade lite grisar och får.




Efter det drog vi till skateparken och grabbarna åkte sparkcykel. Vi lunchade och fikade också så det blev några timmars kompishäng. Så mysigt 💙

Nu har vi packat ihop oss för lite häng på Sunnanö. Eller jag och grabbarna, Josef jobbar även den här veckan så han fick vara kvar hemma. Vi har ätit sommarsallad, badat och nu har vi myst in oss i soffan för att kolla på fotboll. Ska bli riktigt sköna dagar, med minimalt att göra.





























